Przed pokazem umiejętności |
|
Wpisany przez Wychowawczyni Ia Małgorzata Skrzypiec
|
środa, 02 czerwca 2010 08:24 |
Kilka ostatnich lekcji w ramach projektu poświęciliśmy na przygotowania do prezentacji, pokazu tego, czego się nauczyliśmy i czego doświadczyliśmy. Pragniemy pochwalić się, że jesteśmy pracowici, sprawni, wytrzymali, uzdolnieni, a przy tym radośni, uśmiechnięci, do wszystkiego chętni i szczęśliwi. Zaprezentujemy nasze umiejętności językowe, aktorskie, muzyczne, taneczne, ruchowe, sprawnościowe, a nawet plastyczno-techniczne.
Wierzymy, że wszystkim naszym kolegom i koleżankom oraz zaproszonym gościom spodoba się nasz program artystyczny pt.: "Mój świat", który odbędzie się w naszej szkole na sali gimnastycznej 8 czerwca 2010 roku o godz. 1700.
          
|
Zmieniony: środa, 02 czerwca 2010 08:27 |
|
Wywiadówki |
|
Wpisany przez Administrator
|
środa, 26 maja 2010 12:17 |
Zebrania z rodzicami w sprawie rocznych ocen proponowanych odbędą się dn. 27.05.2010r. (czwartek) w następujących godzinach:
Klasy I-III godz. 1700
Klasy IV-VI godz. 1800 |
Praca konkursowa |
|
Wpisany przez Administrator
|
środa, 12 maja 2010 07:05 |
Zapraszamy do zapoznania się z pracą konkursową przygotowaną przez naszych uczniów pt.: "Nowy Targ w widłach wód Białego i Czarnego Dunajca". Kliknij tutaj. |
Zabawy w projekcie |
|
Wpisany przez Wychowawczyni Ia Małgorzata Skrzypiec
|
wtorek, 11 maja 2010 06:50 |
Działalność muzyczna dzieci oraz interpretacje utworów wykorzystywane są często w innych dziedzinach umysłowej działalności dzieci. Doznawanie piękna, wzruszeń wywołanych muzyką rozwija sferę przeżyć psychicznych i wrażliwość. Dołączamy do muzyki i śpiewu także ruch. Taka aktywność pozwala dzieciom wyrażać przeżycia i emocje. Jest to także czynnik rozładowujący napięcie emocjonalne i psychiczne. Wspieramy w ten sposób rozwój fizyczny i motoryczny, poprawiamy dykcję i pobudzamy rozwój mowy. Zabawy muzyczno-ruchowe ze śpiewem i tańcem rozwijają orientację w czasie i przestrzeni, co sprzyja rozwojowi inteligencji wizualno-przestrzennej i ruchowej. Wykorzystujemy w naszych zajęciach płyty CD z nagraniami, a także z piosenkami w języku angielskim. Dużą trudność sprawia dzieciom pamięciowe przyswajanie tekstów, jednak zabawy ruchowe (także z wykorzystaniem chusty animacyjnej) pomagają w tym trudnym zadaniu. Pierwszaki potrafią już z pamięci zaśpiewać dwie piosenki w języku angielskim: "ONE LITTLE ELEPHANT BALANCING" oraz "SUMMER JIVE". Są one bardzo melodyjne, wesołe i zabawne.
  
|
Zmieniony: środa, 02 czerwca 2010 08:27 |
Więcej…
|
Prace uczniów wykonane na zajęciach z modelowania 3D |
|
|
|
|
<< Początek < Poprzednia 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 Następna > Ostatnie >>
|
Strona 293 z 304 |