KLASA VB NA LEKCJI W BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ Drukuj
Wpisany przez mgr Grzegorz Czyż   
piątek, 29 listopada 2019 08:28

8 listopada br. uczniowie klasy 5b z SP nr 11 w Nowym Targu wyruszyli do Biblioteki Pedagogicznej w Nowym Targu. Celem tej wyprawy było zapoznanie się z hejtem czyli mową nienawiści w Internecie. Ponieważ bardzo często z niego korzystamy, powinniśmy wiedzieć, jak unikać hejtu i jak na niego reagować. Prowadząca zajęcia Pani zadała nam zadania, które wcześniej wydrukowała. Sami musieliśmy znaleźć odpowiedzi na pytania: ,,Co jest hejtem?” i ,,Co nie jest hejtem?”. Drugie pytanie było trudniejsze. Nasze wnioski zapisywaliśmy. Następnie Pani Katarzyna czytała nam fragment książki pt. ,,Dzieci w sieci”. Na podstawie tej książki, rozdzieliła nas na pięć grup i również zadała pięć pytań. Na przykład: ,,Jakie konsekwencje ponosi hejter?” Każda grupa odpowiadała po kolei, a wnioski spisywaliśmy na tablicy.
Na sam koniec, pani pozwoliła nam rozejrzeć się po bibliotece oraz rozdała nam ulotki z Telefonem Zaufania Dla Dzieci i Młodzieży. Nam najbardziej podobał się magazyn z książkami. Miał bardzo dużo półek ustawionych wzdłuż pomieszczenia. Przejścia między nimi tworzyły malutkie korytarze, w których mieściła się tylko jedna osoba. Cała klasa zaczęła biegać i ukrywać się między półkami. Klasa bawiła się świetnie i minęła nam godzina wychowawcza. Po zakończonych zajęciach, wróciliśmy do szkoły na resztę lekcji. Uważam, że to były super zajęcia do tego bardzo potrzebne. Dużo się dowiedzieliśmy, ale też sporo zrozumieliśmy (np. jak czują się osoby, których spotyka hejt). Warto o tym mówić, bo czasem nie zastanawiamy się nad tym, co, o kim i gdzie piszemy.
Michalina Misiur, kl. 5b
8 listopada br. uczniowie klasy 5b z SP nr 11 w Nowym Targu wyruszyli do Biblioteki Pedagogicznej w Nowym Targu. Celem tej wyprawy było zapoznanie się z hejtem czyli mową nienawiści w Internecie. Ponieważ bardzo często z niego korzystamy, powinniśmy wiedzieć, jak unikać hejtu i jak na niego reagować. Prowadząca zajęcia Pani zadała nam zadania, które wcześniej wydrukowała. Sami musieliśmy znaleźć odpowiedzi na pytania: ,,Co jest hejtem?” i ,,Co nie jest hejtem?”. Drugie pytanie było trudniejsze. Nasze wnioski zapisywaliśmy. Następnie Pani Katarzyna czytała nam fragment książki pt. ,,Dzieci w sieci”. Na podstawie tej książki, rozdzieliła nas na pięć grup i również zadała pięć pytań. Na przykład: ,,Jakie konsekwencje ponosi hejter?” Każda grupa odpowiadała po kolei, a wnioski spisywaliśmy na tablicy.
Na sam koniec, pani pozwoliła nam rozejrzeć się po bibliotece oraz rozdała nam ulotki z Telefonem Zaufania Dla Dzieci i Młodzieży. Nam najbardziej podobał się magazyn z książkami. Miał bardzo dużo półek ustawionych wzdłuż pomieszczenia. Przejścia między nimi tworzyły malutkie korytarze, w których mieściła się tylko jedna osoba. Cała klasa zaczęła biegać i ukrywać się między półkami. Klasa bawiła się świetnie i minęła nam godzina wychowawcza. Po zakończonych zajęciach, wróciliśmy do szkoły na resztę lekcji. Uważam, że to były super zajęcia do tego bardzo potrzebne. Dużo się dowiedzieliśmy, ale też sporo zrozumieliśmy (np. jak czują się osoby, których spotyka hejt). Warto o tym mówić, bo czasem nie zastanawiamy się nad tym, co, o kim i gdzie piszemy.
Michalina Misiur, kl. 5b
20191115_10051820191115_10053020191115_10053620191115_10054120191115_10055320191115_10061620191115_10061720191115_10513820191115_105153

Zmieniony: wtorek, 03 grudnia 2019 13:35