Informacja dla wynajmujących sale gimnastyczne w SP11 Drukuj
Wpisany przez Dyrektor Szkoły   
wtorek, 19 maja 2020 15:32

Zasady korzystania z sal gimnastycznych dla podmiotów wynajmujących sale w czasie pandemii

 

 

Regulamin korzystania z sal gimnastycznych

w Szkole Podstawowej nr 11  w Nowym Targu

 

Zgodnie z ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii/ Dziennik Ustaw z dnia 16 maja, poz. 878/  od  dnia 18 maja br. Możliwe będzie prowadzenie zajęć na salach gimnastycznych przez podmioty, które dotychczas korzystały z wynajmu tychże sal w Szkole Podstawowej nr 11  im. Żołnierzy Armii Krajowej   w Nowym Targu.

 

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami rezerwacji i korzystania z obiektów.

 

ZASADY KORZYSTANIA

 

  1. W każdej z sal gimnastycznych jednorazowo może przebywać 12 osób i trener. Nie jest możliwe przebywanie innych osób na Sali, ograniczenie dotyczy całej jej powierzchni.
  2. Na dzień przed planowanymi zajęciami ich organizator w ustalonej wcześniej formie dostarcza do sekretariatu szkoły imienną listę osób korzystających z sali.
  3. Noszenie maseczek obowiązuje  do  momentu wejścia  na obiekty.
  4. Nie trzeba zakrywać ust i nosa w czasie korzystania z sal gimnastycznych.
  5. Nie ma możliwości korzystania z szatni ani  węzła sanitarnego.
  6. Obowiązuje nakaz zachowania dystansu społecznego, odległości między przebywającymi w salach wynoszącej 2m.
  7. Wszystkich wchodzących obowiązuje dezynfekcja dłoni przed wejściem na sale i przy wychodzeniu z nich. Płyny dostępne w automatycznych dozownikach przy wejściu do sal gimnastycznych.
  8. Można korzystać wyłącznie z własnego sprzętu treningowego, nie będzie możliwości wypożyczenia sprzętu na obiektach.
  9. Dezynfekcja urządzeń po każdym użyciu i grupie przez pracowników  obsługi. Dezynfekcji podlegają wszystkie urządzenia i przedmioty mające bezpośredni kontakt z użytkownikami.
  10. Wszystkich wchodzących obowiązuje grafik ustalony w sekretariacie szkoły.
  11. Obowiązuje nakaz stosowania się do poleceń porządkowych osoby upoważnionej z ramienia administratora obiektu, czyli pracowników szkoły..
  12. Administrator zapewnia minimum piętnastominutowe odstępy między wchodzącymi i wychodzącymi grupami osób korzystających z sal gimnastycznych.
  13. Pracownicy szkoły nie organizują zajęć dla wchodzących ani nie odpowiadają za ich bezpieczeństwo.
  14. Wszyscy korzystający z obiektów  mają obowiązek przestrzegania  regulaminu obiektu, wykorzystywania go zgodnie z przeznaczeniem oraz przestrzegania zasad higieny (dezynfekcja dłoni itp.).

 

Dyrektor Szkoły

 

mgr Robert Furca

 

 

 

Zmieniony: środa, 20 maja 2020 17:57