Informacja dla wynajmujących sale gimnastyczne w SP11 |
|
Wpisany przez Dyrektor Szkoły
|
wtorek, 19 maja 2020 15:32 |
Zasady korzystania z sal gimnastycznych dla podmiotów wynajmujących sale w czasie pandemii
Regulamin korzystania z sal gimnastycznych
w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu
Zgodnie z ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii/ Dziennik Ustaw z dnia 16 maja, poz. 878/ od dnia 18 maja br. Możliwe będzie prowadzenie zajęć na salach gimnastycznych przez podmioty, które dotychczas korzystały z wynajmu tychże sal w Szkole Podstawowej nr 11 im. Żołnierzy Armii Krajowej w Nowym Targu.
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami rezerwacji i korzystania z obiektów.
ZASADY KORZYSTANIA
- W każdej z sal gimnastycznych jednorazowo może przebywać 12 osób i trener. Nie jest możliwe przebywanie innych osób na Sali, ograniczenie dotyczy całej jej powierzchni.
- Na dzień przed planowanymi zajęciami ich organizator w ustalonej wcześniej formie dostarcza do sekretariatu szkoły imienną listę osób korzystających z sali.
- Noszenie maseczek obowiązuje do momentu wejścia na obiekty.
- Nie trzeba zakrywać ust i nosa w czasie korzystania z sal gimnastycznych.
- Nie ma możliwości korzystania z szatni ani węzła sanitarnego.
- Obowiązuje nakaz zachowania dystansu społecznego, odległości między przebywającymi w salach wynoszącej 2m.
- Wszystkich wchodzących obowiązuje dezynfekcja dłoni przed wejściem na sale i przy wychodzeniu z nich. Płyny dostępne w automatycznych dozownikach przy wejściu do sal gimnastycznych.
- Można korzystać wyłącznie z własnego sprzętu treningowego, nie będzie możliwości wypożyczenia sprzętu na obiektach.
- Dezynfekcja urządzeń po każdym użyciu i grupie przez pracowników obsługi. Dezynfekcji podlegają wszystkie urządzenia i przedmioty mające bezpośredni kontakt z użytkownikami.
- Wszystkich wchodzących obowiązuje grafik ustalony w sekretariacie szkoły.
- Obowiązuje nakaz stosowania się do poleceń porządkowych osoby upoważnionej z ramienia administratora obiektu, czyli pracowników szkoły..
- Administrator zapewnia minimum piętnastominutowe odstępy między wchodzącymi i wychodzącymi grupami osób korzystających z sal gimnastycznych.
- Pracownicy szkoły nie organizują zajęć dla wchodzących ani nie odpowiadają za ich bezpieczeństwo.
- Wszyscy korzystający z obiektów mają obowiązek przestrzegania regulaminu obiektu, wykorzystywania go zgodnie z przeznaczeniem oraz przestrzegania zasad higieny (dezynfekcja dłoni itp.).
Dyrektor Szkoły
mgr Robert Furca
|
Zmieniony: środa, 20 maja 2020 17:57 |