Logowanie do MS Teams - najczęstsze problemy Drukuj
Wpisany przez Administrator   
wtorek, 21 kwietnia 2020 14:25

Kilka porad i propozycje rozwiązania najczęstszych problemów związanych z pierwszym logowaniem do MS Teams:

 

W celu wyświetlenia zakładki <<UCZEŃ NOWOŚĆ>> należy się zalogować na konto ucznia lub rodzica w DZIENNIKU ELEKTRONICZNYM https://uonetplus.vulcan.net.pl/nowytarg w przeglądarce internetowej, np. Chrome albo Firefox.

 

Nie jest możliwe odczytanie loginu ani hasła w aplikacji – niezależnie czy korzysta się z telefonu, tabletu, laptopa czy komputera – należy się zalogować do dziennika w przeglądarce.

 

Dane do pierwszego logowania znajdują się w zakładce <<UCZEŃ NOWOŚĆ>>, ikona <<Office 365>>  –dopiero po odczytaniu danych w dzienniku można ZALOGOWAĆ się na swoje konto  Teams pod adresem https://teams.microsoft.com. Po zmianie hasła na stronie internetowej można się zalogować w aplikacjach pobranych czy to na komputer, czy na urządzenia mobilne.

 

NIE zakładamy konta na Teams, tylko się logujemy. Szkoła założyła konta wszystkim uczniom.

 

Nowe hasło należy wpisać dokładnie, bez błędów, zanotować i przechowywać w bezpiecznym miejscu.

 

W przypadku komunikatu, że system wielokrotnie widział hasło – usuwamy historię logowań z przeglądarki.

 

Osoby, które wysłały przez system Office 365 prośbę o zresetowanie hasła (z powodu zagubienia ustalonego przez siebie hasła) informujemy, że administrator odczytuje informacje przynajmniej raz dziennie i ręcznie resetuje takie hasła. Po wysłaniu takiej prośby prosimy o regularne sprawdzanie wiadomości w dzienniku – do 24 godzin (oprócz weekendów) administrator prześle zresetowane hasło.

Zmieniony: wtorek, 21 kwietnia 2020 14:40